-
Moet ik mijn verzekeraar informeren over de zonnepanelen?
-
Waarom dien ik EnergyVision het mandaat te geven om mijn digitale meter uit te lezen?
-
Is er een omgevingsvergunning nodig voor jullie zonnepanelen?
-
Wat met injectiekosten en -vergoedingen?
-
Welke kosten betaal ik als klant bij EnergyVision?
-
Kan ik gratis zonnepanelen laten plaatsen zonder klant te worden bij EnergyVision als energieleverancier?
-
Is een keuring verplicht?
-
Wie regelt de keuring van het thuislaadpunt?
-
Moet ik zelf iets regelen met de netbeheerder?
-
Hoe verloopt de installatie van het thuislaadpunt?
-
Wat moet ik doen na de installatie?
-
Heb ik een digitale meter nodig?
-
Kan ik op elk moment van leverancier veranderen zonder een opzegvergoeding te betalen?
-
Wat moet ik doen bij mijn huidige energieleverancier als ik wil veranderen naar EnergyVision?
-
Heeft overstappen naar EnergyVision gevolgen voor mijn aansluitingen en installaties?
-
Kan ik kiezen voor een maandelijkse afrekening?
-
Op welk rekeningnummer betaal ik mijn factuur?
-
Waarom is mijn afbetalingsplan geannuleerd?
-
Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?
-
Kan ik mijn rekening betalen via bankoverschrijving?
-
Hoe wordt de domiciliëring geactiveerd?